czwartek, 11 czerwca 2015

Jak nie było tak nie ma

Witajcie!

Chciałbym mieć jakąś dobrą wiadomość i nowe zdjęcia na blogu, ale cóż. Sam sobie przesyłki nie wyślę ;) Chodzę na pocztę i odbieram przesyłki, ale są to jakieś ciuchy czy buty zamówione przez Marikę. Dla mnie nie ma nic i nie wiem kiedy się to zmieni. Może trzeba będzie zmienić branżę i pisać teraz w inne strony?

Wziąłem urlop na poniedziałek, więc możemy sobie wyruszyć gdzieś. Tylko gdzie? Marika zaczęła przeglądać moje pocztówki w celu znalezienia miejsca, ale szybko je odstawiła. Stwierdziła, że jest ich za dużo i nie chce jej się szukać. Jeszcze mam czas to coś się wymyśli.

Od tygodnia w pracy mamy nowego pracownika. Nie jestem już najmłodszy w biurze :) Teraz jest chłopak, który jest na pierwszym roku studiów. Zaocznie studiuje, więc może pozwolić sobie na pracę. Przynajmniej też nauczy się czegoś przydatnego na kierunku. Już dostał zadania i musi rozgryzać problem :) Trzeba go będzie powoli uczyć pracować w 3D. Kolega chce, żebym i jego pouczył po godzinach pracy to może będzie nas wtedy 3 do nauki :) Zobaczymy.

A jak u Was? Przesyłki przychodzą? Kurcze... chyba jednak trzeba zmienić adresatów...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy