środa, 24 czerwca 2015

Nie lubią mnie...

Witajcie!

Od środy się nie odzywałem. Wszystko przez to, że mimo pozytywów listonosz mnie omija. Nie dostaję zupełnie niczego... Tylko wczoraj przyszły zamówione z Allegro książki do mojej kolekcji "Świata Dysku" :) Jeszcze trochę brakuje do końca.




Mam dwie pierwsze książki całej serii, więc chyba pora rozpocząć przygodę od nowa. Od barbarzyńskich początków po świat parowozów w końcowej odsłonie.

Przydałoby się też napisać kilka wiadomości... Może ze 100 mi się dziś uda...

A jak u Was? Listonosz Was nie omija?

2 komentarze:

  1. oj chyba już spora ta kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 26 książek :) Do końca już coraz mniej. W przyszłym roku może będę miał wszystkie :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy