poniedziałek, 25 maja 2015

Kurier i listonosz

Witajcie! Jaka u Was pogoda? U mnie pochmurno i czasem popada.

Niedługo pojawią się ostateczne wyniki wyborów, ale już pewne jest, że obecny prezydent pakuje żyrandol i odchodzi. Na jego miejsce idzie młody człowiek zagadka, wypromowany i wychuchany przez PiS. Ciekawe co pokaże... Jeśli nie będzie sterowany z tylnego siedzenia przez Jarusia to może coś z tego będzie.

Ale dosyć polityki! To nie forum Onetu :P Zdecydowanie lepszy jest temat gadżetów, a tych trochę dziś u mnie przybyło za sprawą listonosza i kuriera.

1.




  • Ulotki
  • Książka o zagrożonych gatunkach dziko rosnących roślin w Polsce
  • Długopis
  • Opaska odblaskowa
  • 2 drewniane breloki
  • Zakładka
  • Kilka naklejek
2.

  • 2 długopisy
  • 4 zapalniczki
  • 6 naklejek 3D
  • 10 naklejek "zwykłych"
Dziś kończą mi się 2 aukcje na Allegro. Może znów kupię 2 książki ;)

Jak zaczął się Wam ten poniedziałek? Nastraja optymistycznie na resztę tygodnia?


_________________________________________________________________________________

No i masz... Miałem napisać więcej i zamiast "Zapisz" kliknąłem "Opublikuj" :P

Kilka dni temu natrafiłem na artykuł o tym, że Amerykanie boją się, że Google ich inwigiluje. Jak na to wpadli? Zamiast na mapach Google wyszukiwać miejsc wpisali swoje imię i nazwisko. I nagle panika... Ludzie którzy codziennie piszą na mordoksiążce wszystkie możliwe swoje dane, przemyślenia, sytuacje i dodają z nich zdjęcia nagle boją się o swoją prywatność. Oooo tak... To jest inteligencja.

Sprawdziłem o co tyle krzyku. Wpisałem swoje dane i co?


I nagle znalazłem się w Areszcie Śledczym we Wrocławiu :D Paczki proszę przesyłać na adres znajdujący się na zdjęciu powyżej. Przesyłki przyjmuję drzwiami i oknami.

"Czarny chleb i czarna kawa..."

:P:P

Później wpisałem najpierw nazwisko i dopiero imię i znów znalazłem się w innym miejscu, ale już bliżej. Była to moja dawna uczelnia, ale wskazanie było na budynek nie mojej specjalizacji. Spróbowałem tego samego z nickiem i znów znalazłem się w innym miejscu :) Zauważyłem, że codziennie dostaję inne wyniki wyszukiwania. Czy jest się czym przejmować? Nie sądzę bo ani razu nie pokazało mojej poprawnej lokalizacji. Prawdopodobnie wyszukiwarka Google analizuje wpisy z wyszukiwania i łączy je z danymi geograficznymi. O ile na uczelni może być jakiś wpis o mnie to w Areszcie Śledczym to na pewno nie jestem ja ;)

A gdzie Wy się teraz znajdujecie? ;)

3 komentarze:

  1. Ciekawe gdzie nas zlokalizuje :) muszę się pobawić tym ;) dzisiaj przyszła jedna paczka ze współpracy, sobota i niedziela była wyjazdowa więc to chyba jedyna przesyłka na cały tydzień

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Dzisiaj wysyp naklejek widzę :D
    Też sprawdzałem się w mapach Google i wyszło na to, że jestem w Dąbrowie Górniczej, gdzieś ponad 100 km od mojego domu ;-)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie - u mnie też dzisiaj kurier :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy