piątek, 18 lipca 2014

Nierówna walka

Cześć! :)

Komputery mi zwariowały :) Tego w pracy nie udało mi się zmusić do działania, więc i dziś miałem mało pracy, a dużo kombinacji. Ostatecznie wziąłem go do domu i przez weekend będę starał się coś z nim zrobić. Dziś jeszcze zwariowała mi przeglądarka w domu. Chyba zbiera się na format... Ale jutro pokręcę i jeszcze wytrzyma :D

Dziś dotarły do mnie jedynie zamówione na allegro wkłady do pochłaniacza wilgoci. Używam go w łazience. Na wszelki wypadek. Lepiej nie dać grzybkom rosnąć :D


Poza tą przesyłką znów pusto. W sumie jak ma coś się pojawić skoro nie wysyłam wiadomości? ;) Jutro... to hasło powtarzane codziennie. Jednak jutro już trzeba. Do południa kilka obowiązków, a później można szaleć z nowymi adresami :)

A jak u Was? Jakieś perspektywy na nadchodzący tydzień?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy