czwartek, 10 lipca 2014

I kolejny dzień z niczym

Witam!

Jest czwartek, czyli jak to u mnie bywa dzień bez przesyłek. Nie przychodzę jednak z pustymi rękami :)

Wczoraj w komentarzu pod recenzją Nikwax Polar Proof ktoś Anonimowy napisał ciekawą rzecz. Na tyle ciekawą, że podzielę się nią z Wami :)



W merlin.pl jest promocja Nikwax Impregnat do odzieży Polar Proof - normalnie 35z a po rabacie: cena: 22,75 zł

Klikacie w koszyku: Tu aktywuj Kupon promocyjny lub Kupon Happy Profit
i wpisujecie kod: WAKACJE2014

Nikwax Mydło w płynie do prania odzieży Tech Wash, normalnie 30zl a po rabacie: 19zl

Promocja ważna od dziś tylko do 15 lipca :)

Ja jeszcze mam trochę produktów Nikwax, ale jeśli Wam albo brakuje albo chcielibyście sami się przekonać czy naprawdę są tak skuteczne jak o tym pisałem to wejdźcie na Merlin.pl i poszukajcie :)

Jest jeszcze jedna sprawa... Ten post jest postem nr 200 w moich wypocinach ;)



Dziękuję, że nadal tu zaglądacie mimo, że często zamiast o przesyłkach piszę jakieś brednie :D :P

7 komentarzy:

  1. Dwusetny post to nie przelewki :) Gratuluję wytrwałości i kolejnych dwustu życzę...a co mi tam- trzystu nawet :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje Pawle, czekamy na 1000.

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje! oby było postów jak najwięcej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też właśnie testuje Nikwax :)
    Zapraszam na mojego bloga :)
    Link: http://testacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulację :) jak paczuszek Ci brak to zapraszamy do aktywności na blogu Pawle :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy