wtorek, 11 lutego 2014

Kontynuacja współpracy z Nikwax

Hello :D:D:D

Dopiero wróciłem do domu... Nakręciłem się po mieście bo mama chciała zrobić zakupy. Dopiero niedawno ją odwiozłem do domu i mogę sobie na spokojnie siąść i napisać posta, żeby... o 21 jechać odebrać Marikę z pracy :) Dziś wszystko w biegu :)

Już wcześniej zapowiedziałem i dziś właśnie przyszła. Przesyłeczka w ramach kontynuacji współpracy z firmą Nikwax.

Do testów otrzymałem 2 produkty: Nikwax Żel Czyszczący do Obuwia oraz Nikwax Impregnat do Tkanin i Skóry.

Bardzo się cieszę, że będę mógł wypróbować jak spisują się kolejne produkty Nikwax. Mam już przygotowane buty, które porobią za króliki doświadczalne :) Jednych specjalnie nie myję od tygodnia i przy tym błocku na dworze będą się idealnie nadawały do testów :D

Co u Was słychać? Nowe współprace? Nowe gadżety?

Oooo właśnie. Skleroza nie boli ;) Prawdopodobnie jutro dostanę soki do testów :) Jeszcze żeby się gadżety zaczęły to już jestem spełniony :D

6 komentarzy:

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy