poniedziałek, 17 lutego 2014

Coś z niczego i nic z czegoś

Witajcie!

Dziś słonko ładnie świeciło i pogoda dopisywała. Mam nadzieję, że samopoczucie u każdego było dziś dobre :) "Nie chwal dnia przed zachodem słońca" (i żony przed śmiercią) jak mówi przysłowie, ae już po zachodzie, więc można go chwalić.

Dzień ładny, nawet udany. Gdyby nie to, że skrzynka świeciła pustkami. No... może nie do końca pustka. Znalazłem rachunek od spółdzielni z nową kwotą czynszu, ale to się nie zalicza do przyjemnych przesyłek :P Byłem też w Urzędzie Skarbowym. Według mojego rozliczenia mam do zwrotu 59 zł. Pięćdziesiąt dziewięć złotych! Chyba sobie w tym roku Bahamy strzelę, albo lot na Księżyc...

Skąd nazwa postu? Stąd, że muszę stworzyć coś z niczego :) Napisać z sensem i swoim stylu o tym, że dziś niczego nie otrzymałem :) Na studiach mówiliśmy na to "rzeźbienie w gównie" i odnosiło się to do napisania sprawozdań z przebiegu ćwiczenia. Wiem, że mało wyszukana nazwa, ale w pełni oddawała to co musieliśmy napisać. Zawsze na koniec sprawozdania musieliśmy napisać wnioski. Jaki był najpopularniejszy i obecny po praktycznie każdym ćwiczeniu? "Należy baczną uwagę zwrócić na przyrządy pomiarowe i błędy jakie możemy stworzyć odczytując z nich wskazania" :) Czyli jeden wniosek poszedł i dalej trzeba było wymyślić jakieś 2 odnośnie już ćwiczenia.

Chciałbym Wam wszystkim podziękować za komentarze pod wczorajszym postem. Zaskoczyliście mnie i 15 komentarzy (swoich nie liczę) dało mi do myślenia. Cieszę się z tego, że Wam się spodobał temat i muszę powiedzieć, ze według statystyk był to najchętniej odwiedzany mój post do tej pory :) Miał on 102 wyświetlenia i pobił poprzedni najchętniej czytany o prawie 100%!

Chciałbym jeszcze dziś napisać 2 recenzje, ale słucham sobie najnowszej płyty Lordi "To Beast Or Not To Beast" i się tak odprężyłem, że nie wiem czy wyprodukuję :D Ale spróbuję :)

Dziękuję Wam wszystkim za komentarze i odwiedziny!

3 komentarze:

  1. Nie ma się co przejmować że dziś w skrzynce nic nie było na pewno jutro będzie lepiej a najlepiej się zrelaksować przy dobrej muzyce. Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też lekkie zaskoczenie dziś było z powodu pustek ale oby jutro przyniosło coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też zabieram się za testy tego produktu ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy