piątek, 15 kwietnia 2016

Tablet!!

Witajcie tak dzień po dniu!

Nareszcie jest okazja napisać coś dwa dni z rzędu :) Wczoraj dostałem w sumie 3 pozytywy, a dziś z samego rana kurier dostarczył 2 paczki. Szybko działają. Jak obiecali tak jest :) A jest co oglądać...

Najpierw jednak kilka słów o taśmie, o której pisałem wczoraj... Napisałem wtedy, że mam nadzieję, że nie będę musiał golić nogi. Nie będę musiał... Przy zrywaniu tego plastra zrobię sobie w kilku miejscach depilację. Może uda się to jakoś odmoczyć i nie będzie aż takiego problemu :D Taśmę mam na nodze już 24 godziny i muszę przyznać, że dobrze się czuję z nią. Noga nie boli, staw jest usztywniony, ale ruchy nie są skrępowane. Po kilku dniach będę wiedział, czy to był udany zakup :)

Teraz pora na przesyłki. Zacznę od "mniejszej":


1.



  • Kubek
  • 6 podkładek pod kubek
  • Metalowy brelok z otwieraczem
  • 2 notesy
  • Zawieszka
  • 3 smycze
  • 2 naklejki
  • Długopis
  • Torba eko
  • Torba papierowa
  • Książeczka ze zdjęciami z serialu "Gra o Tron"



Teraz pora na tą większą :)

2.


  • Atrapa tabletu
  • Parasol
  • Kalendarz
  • Okulary przeciwsłoneczne
  • 2 długopisy
  • 2 notesy
  • Mały notes
  • Torba papierowa
  • Torba eko
  • 2 smycze
  • 3 przypinki
  • Metalowy brelok
Marika miała dziś wolne i odebrała przesyłkę od kuriera. Jak otworzyła ją to była bardzo zdziwiona, bo jak to? Tablet? Dopiero, gdy próbowała go uruchomić to zauważyła, że jest to trapa. Super wykonana :) Aż szkoda, że nie działa :P

Dziś też pojawił się pozytyw na jakiś drobiazg. Przez weekend nie mogę się obijać tylko wysyłać maile. Widać już efekty :)

A jak Wam udał się ten "przesyłkowy" tydzień?

6 komentarzy:

  1. Witam podaj proszę mi te dawna adresy w zamian tez cos moge zaoferować

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesyłki super - Gratuluje i pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez dostalem taki tablet, tak samo myslalem ze prawdziwy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajny. Moja córa to by oszalała. Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Bardzo fajne przesyłki :) Chyba kojarzę nadawcę tej drugiej, kiedyś obiecali "sprawdzić, co da się zrobić" i ucichło xD Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy