czwartek, 21 sierpnia 2014

To Ty też?

Cześć! :)

Ooooj.... Czwartek. Jak miło :) Jeszcze tylko jutro 8 godzin w pracy i weekend. Weekend, którego praktycznie nie będę miał :) Jutro do fryzjera trzeba skoczyć, potem na myjnię z samochodem i dopiero do domu. W sobotę za to idziemy na wesele, więc w ten weekend sobie nie odpocznę :D

Dziś nastąpił mały przestój w przesyłkach do mnie. Do mnie... Marika za to dostała :) Znów chyba postanowiła napisać w kilka miejsc widząc ile ostatnio do mnie przychodzi :)



Dostała:
  • 4 pocztówki
  • Mapkę
Chciałem się z Wami podzielić 2 mailami. Tym razem nie będą wierszykiem :)

w odpowiedzi na Pana maila z dnia 03 sierpnia, informuję iż w związku z wcześniejszą Pana prośbą z dnia 23 sierpnia 2013 roku, w dniu 06 września 2013 roku zostały wysłane materiały reklamowe Gminy XXX na adres podany przez Pana w mailu.


Nie sądziłem, że będą mnie pamiętać, a tu taka niespodzianka. Nie tylko napisali kiedy do nich pisałem wcześniejszą prośbę, ale w dodatku kiedy mi coś wysłali. Zaskoczyli mnie ;)

Druga wiadomość spowodowała u mnie wytrzeszcz i szybkie naciśnięcie klawisza DEL. Jeśli ktoś jednak będzie zainteresowany to przekażę namiary :D

Informuję, że Urząd Miejski w AAA przekazuje gadżety promocyjne jedynie w zestawie osobiście lub za zwrotem kosztów wraz z ubezpieczeniem (wysyłka za pobraniem). Koszt zestawu zawierającego: książkę Dzieje AAA, koszulkę, kubeczek, długopis, widokówkę, plan miasta, folder i pins to kwota 45zł. + koszty przesyłki. Proszę o potwierdzenie chęci uiszczenia tej kwoty przy odbiorze przesyłki. Odmowa przyjęcia przesyłki za pobraniem od listonosza nie zwolni wnioskodawcy od pokrycia kosztów. Bezpłatne gadżety samorząd przekazuje jedynie na konkursy czy uroczystości, gdzie jest organizatorem.

Zrobię sobie teraz rundkę po blogach. Ciekawe co dziś u Was słychać ;)


Zainteresowani? :D

5 komentarzy:

  1. Jakaś strasznie ułożona gmina, że Ci tak wszystko wydatowali ;) Co do przypadku nr 2 to ciekawie to sobie wymyślili. Ja też kiedyś napisałem do jego z urzędów i w odpowiedzi otrzymałem dość obszerny list z zasadami wydawania gadżetów, wymaganymi dokumentami do wypełnienia itp. itd. Nie miałem siły z nimi dalej korespondować, za dużo zachody by dostać pewnie jakiś folder ze smyczką czy coś.
    U mnie niestety nic nowego od kilku dni, listonosz zastrajkował ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Mariki :) Uwaga! Pisanie maili może powodować uzależnienie i flustrację na instytucję Poczty Polskiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki dla Mariki :D A gmina i mnie zaskoczyła :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy