czwartek, 16 lutego 2017

Przesyłeczka

Hej!

Dziś dotarła do mnie zamówiony zestaw klawiatura+myszka. Nareszcie mam nowy sprzęt :) Wcześniej klawiatura z innego zestawu i myszka z innego. Teraz mam w klawiaturze magiczne przyciski skróty do Kopiuj, Wytnij, Wklej :) Jak ją ogarnę to wysyłka maili pójdzie ekspresowo.

Kurier przyniósł dziś do mnie jedną przesyłkę z wczorajszego pozytywa. To jest prędkość :)


  • 2 notesy A4
  • 4 długopisy
  • 4 smycze
Może jutro listonosz mnie odwiedzi i tydzień zakończę z jeszcze jedną przesyłką?

4 komentarze:

  1. Gratuluję przesyłki, ładne smyczki, ale długopisy też fajne ;)
    A co do klawiatury, to te "magiczne przyciski skróty" sam sobie przypisałeś czy to jakiś model już z fabrycznymi przyciskami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to zestaw HP LV290AA. Te skróty ma już wbudowane :) Oprócz klawiszy multimedialnych do obsługi dźwięku itp, ma właśnie też kopiuj, wytnij, wklej.

      Usuń
    2. Fajny gadżet. Faktycznie może ułatwić życie, a przynajmniej wysyłkę maili ;)

      Usuń
  2. Gratuluje :) no powiem ci, ze ta klawiatura może być ciekawa, szkoda, ze w laptopie tak nie mam :D
    Zapraszam do siebie na bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy