poniedziałek, 13 lutego 2017

Ach urlop

Hej!

Pozdrawiam z urlopu :) Ze zdrowiem lepiej. Czasem jeszcze zaboli gardło i brzmię jeszcze jakby ktoś podstawił gwóźdź pod ostrze piły, ale już jest ogólnie lepiej. Dziś wybrałem się na zakupy i jutro zrobię prezent żonie i upichcę jakieś dobre danie i zrobię ciasto :) A co! Trzeba wykorzystać wolny czas :D

Dziś wyjątkowo listonosz zastał mnie w domu, więc osobiście odebrałem przesyłki. Jeszcze zapytał czy odebrałem kalendarz z poczty, bo była koperta trochę porwana, ale nic nie wypadło. Czyli oprócz kalendarza nie dołożyli niczego. Jakby ktoś próbował pisać do Ministerstwa Wojny to za kilka miesięcy najlepiej. Może ktoś dostanie jeden z tych długopisów o których jest ostatnio głośno :)

Dzisiejsze przesyłki:

1.


  • Naklejka
  • Mapa
  • Zakładka
  • Folder
2.





  • Smycz
  • Długopis
  • 3 krówki :)
Nie podążam za komercyjnym trendem i moja połówka nie zostanie jutro zasypana żadnymi misiami i innymi czerwonymi pierdołami z serduszkiem, których widok już wymusza zwrot jedzenia. Ja jutro zaszaleję w kuchni i przygotuję coś ekstra :) A co Wy jutro zrobicie dla swojej drugiej połówki? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy