czwartek, 28 stycznia 2016

Kubek Przeznaczenia

Witajcie!

Ostatnio miałem świetny pozytyw i zastanawiałem się kiedy przyjdzie przesyłka. Długo nie czekałem i dziś z samego rana zjawił się u mnie kurier z niewielką przesyłką. Rozmiar paczki jednak nie miał znaczenia, bo cały skarb krył się w środku. Tyle miejsca mu w zupełności wystarczyło.

A co takiego tam było?

Mój spersonalizowany kubek! Dzięki uprzejmości jednej firmy, której nazwy nie zdradzę, otrzymałem kubek z takim oto projektem:



Jest świetny :) Dla zbieracza nie ma to jak być obdarowanym takim trafiającym do niego prezentem.

Z miejsca stał się moim najważniejszym kubkiem. Kubkiem Przeznaczenia :D

"Jeden, by wszystkimi rządzić,
Jeden, by wszystkie odnaleźć,
Jeden, by wszystkie zgromadzić
I w kolekcji związać" 


Teraz mam więcej czasu i rozkręcam się z wysyłką maili. Może i te przyniosą takie okazy jak ten dzisiejszy ;)

Dziś odebrałem zdjęcia. Fajnie by było, gdyby były to jakieś widoczki, ładne ujęcia przyrody, ale niestety. To zdjęcia rentgenowskie mojego kolana. Oto co w Pawle piszczy :D


Taki bonus ;)

Co tam u Was słychać? Listonosz ma pełne ręce roboty z przesyłkami?

2 komentarze:

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy