czwartek, 1 października 2015

Mam cię!

Hej!

Dziś taki szybki pościk. Przesyłek nie ma, ale są 2 pozytywy. Jeden niezbyt obiecujący, bo gdy przeleję na konto 75 zł to dostanę dużo katalogów :) Jakoś mnie to nie przekonało :) Drugi już lepszy, bo prośba została przekazana do działu marketingu i coś powinno z tego być. Będę dobrej myśli.

Kilka dni temu pisałem o kolekcji Terrego Pratchetta, którą można tanio kupić. Dziś wychodziła książka, której nie mam. Teraz już mogę powiedzieć, że mam :)


Podoba mi się to wydanie. Mimo, że wygląda na bardziej wersję kieszonkową to jest bardzo solidnie wydana. No i ta cena - 16,99 zł PLN. Za książkę (i to jaką!) to bardzo mało :)

A teraz zbieram się na halę pokopać piłkę. Do jutra? Poniedziałku? Do następnego razu! :D

1 komentarz:

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy