poniedziałek, 28 września 2015

I znów dozownik

Witajcie!

Tydzień szybko zleciał. Nawet nie miałem kiedy wysyłać maile. Dopiero wczoraj znalazłem trochę czasu i wysłałem 150 z czego tylko z jednym trafiłem :) Muszę przesłać kopertę zwrotną ze znaczkami i dostanę kilka gadżetów.

A dzisiaj? Dzisiaj kolejny raz dozownik z Everyday. Zastanawiałem się czy w ogóle zdjęcie tu wrzucać. Pewnie każdy z Was ma już ich kilka sztuk i tak jak ja nie wie co z nimi zrobić :P


Przez te wakacje się rozleniwiłem bardzo. Mało piszę wiadomości, rzadko zaglądam na bloga. Oj trzeba to zmienić i być bardziej systematycznym :) Przede wszystkim zacząć więcej pisać (maili), bo wtedy będzie o czym pisać.



Prószyński i S.ka. zaczęło wydawać kolekcjonerskie wydania "Świata Dysku" Terrego Pratchetta. Wszystkie w twardych okładkach i przetłumaczone przez Piotra W. Cholewę. Genialny tłumacz twórczości Pratchetta :) Czytałem którąś książkę przetłumaczoną przez inną osobę (nie wiem co to było. Jakaś z serii o Tiffany), ale to nie było to... Dlatego kto chce poznać Świat Dysku niech pędzi do kiosku :)


Żeby nie było... Jest jedno "ale". Otóż wydawca ominął jedną książkę, a jedna będzie dostarczona tylko prenumeratorom. Brak też w kolekcji "Humoru i mądrości Świata Dysku", oraz wszystkich tomów "Nauki Świata Dysku". Dla mnie prenumerata to strata pieniędzy. Owszem, bardzo bym chciał mieć taką ładną kolekcję, ale... Co miałbym zrobić z książkami, które posiadam. Sprzedać? To się mija z celem. Dlatego wypisałem sobie czego jeszcze nie mam i kiedy to będzie wydane. Najbliższy zakup w ten czwartek! :D

"Równoumagicznienie"         01.10.2015 r.
"Wyprawa Czarownic"          29.10.2015 r.
"Maskarada"                          26.112015 r.
"Czarodzicielstwo"                21.01.2016 r.
"Eryk"                                   04.02.2016 r.
"Ciekawe Czasy"                  18.02.2016 r.
"Mort"                                   07.07.2016 r.
"Piramidy"                            15.09.2016 r.
"Prawda"                               27.10.2016 r.
"Wolni Ciut Ludzie"             02.02.2017 r.
"Kapelusz Pełen Nieba"      16.02.2017 r.
"Zimistrz"                            02.03.2017 r.

1,5 roku czekania... Pewnie nie kupię wszystkich tych książek w sklepie. Za dużo oczekiwania na kolejne tomy :) Będę polował na okazje na Allegro ;)

Nie miałem też okazji jeszcze pochwalić się swoim nowym samochodem :P Punciak wyzionął ducha (Jeździłeś dzielnie. Spoczywaj na złomie), więc trzeba było kupić nowe autko. Znajomy wypatrzył dla mnie jedno i od 2 tygodni jest w moim posiadaniu :)


Tutaj jeszcze na niemieckich blachach.

Dziś drugie tankowanie. Dowiem się jakie spalanie wychodzi przy mojej jeździe :)

Idę napisać kilka wiadomości jeszcze. Może dzięki temu będę mógł napisać coś o nowych przesyłkach ;)

Trzymajcie się ciepło! I nie chorujcie :P Bo mnie jakieś przeziębienie już dopadło...

1 komentarz:

  1. Dozowników nigdy za wiele xD U mnie w łazience, w szafce też już trochę leży i tylko kurz zbierają :D

    A autko bardzo fajne, dbaj o nie :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy