wtorek, 28 marca 2017

Jakoś mi uciekło wczoraj

Hej!

Wczoraj dostałem przesyłkę. Rozpakowałem, położyłem na biurku i... Zapomniałem o niej. Kompletna pustka czemu tak się to stało. Może jednak to przez to, że wróciłem do domu, zjadłem obiad i od razu pojechaliśmy na działkę. Rozbić namiot :)



Na Allegro wygrałem licytację i nowy 4-osobowy namiot trafił w moje ręce (za 50 zł!). Wczoraj go rozbiliśmy, żeby sprawdzić czy jest cały i czy niczego nie brakuje. W takim razie na wakacje trzeba będzie wybrać się pod namiot :) Tylko gdzie?...

Ale wracając do przesyłki, którą wczoraj otrzymałem.


  • 2 smycze
  • Notes
Jeszcze chyba polar do mnie idzie, ale na razie go nie widać. Może w tym tygodniu dojdzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy