poniedziałek, 20 marca 2017

A skąd to?

Hej!

Co to ja miałem zrobić? Aha! Napisać maile. No cóż... Nie napisałem od ponad tygodnia ani jednego. Mimo tego jakimś cudem dziś przyszła jedna przesyłka. Ucieszyła mnie, ale podejrzewam, że Łukasza ucieszyłaby jeszcze bardziej. Mam rację? ;)




  • Kalendarz
  • 3 torby eko
  • 12 pocztówek
  • Ulotki
  • Tygodnik Podhalański
  • 9 przypinek
Takich przypinek jeszcze nie miałem i każda z nich wygląda świetnie. 

Kiedy następny wpis? Tego naprawdę nie wiem, bo ostatnio jakoś nie siadam przy komputerze. To się musi zmienić, żebym mógł znów coś fajnego otrzymać.

2 komentarze:

  1. Niespodziewajki są najlepsze, gratuluję :) U mnie ostatnio nawet tych brakuje, choć dzisiaj nieoczekiwanie wpadł jeden pozytyw :D A piny bardzo ładne, takie wyjątkowe.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy