poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Zdążyć przed północą

Nie chodzi o film, który tak swoją drogą jest bardzo dobry i chętnie go obejrzę, ale o czas. W tym miesiącu bardzo mało pisałem i ten jeden pościk do puli można dorzucić.

Tak się złożyło, że będzie on nawet o przesyłce. Dawno nie wysyłałem wiadomości, ale ta jedna mnie jeszcze znalazła. Cieszę się, bo został mi tydzień urlopu i taka paczka może tylko zmotywować :)




W zawiniątku jakim była przesyłka znalazłem:

  • Duży kubek - ok. 330 ml
  • Długopis
Kończy mi się urlop... Dokładniej to kończy nam się urlop. Marika już jutro do pracy, a ja ten tydzień jakoś spożytkuję. Opiszę może jutro nasze "wakacyjne" Przygody. Cudzysłów i Wielka litera "P" są tu nieprzypadkowo. Dowiecie się niedługo, że nie żartowałem :P

Dzieciaki jutro mają koniec laby. Zaczyna się rok szkolny. Studenci jeszcze miesiąc mogą spokojnie kombinować jak dorobić na studia, a osoby pracujące... Cóż... Nam już nic nie pomoże :P

Trzymajcie się! I do następnego razu ;)

2 komentarze:

  1. Gratuluję, bardzo ładny kubeczek ;-) A urlop niestety przeleci, ale życzę Ci byś dobrze go spożytkował :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy