czwartek, 20 kwietnia 2017

Notes do kolekcji

Witajcie!

Mam rozmach... Posty z tego miesiąca mogę na palcach jednej ręki policzyć. w Dodatku ostatnio dodałem kilka filmików z kamerki samochodowej i... Wyglądały jak nagrywane suszarką. Zauważyłem to po tygodniu! Teraz już wiem i będę miał nauczkę na przyszłość. Chcąc dodać jakiś film na bloga najlepiej jest go najpierw wrzucić na YouTube. Mimo połączonych kont YT, Google i czego tam jeszcze można chcieć blogger nie potrafi dodać filmu z dysku google. Za to te wrzucane z dysku buforują się niemożliwie długo, by na koniec wyglądać jak bezkształtna plama. Wszystkie filmiki poprawiłem. Teraz w końcu mają full HD.

Koniec spostrzeżeń. teraz pora pokazać mój nowy notes:


Jutro napiszę trochę maili. Może jutro przyjdzie do mnie mała przesyłka z 2 kartonowymi modelami autobusów. Trzeba będzie powalczyć o coś lepszego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy