środa, 25 stycznia 2017

Dwie papierowe

Cześć!

Dziś w skrzynce znalazłem 2 przesyłki średnich rozmiarów. Przypomniały mi od razu, że mam dziś trochę wolnego czasu i mogę napisać kilka maili. Pora się więc za to wziąć, bo same się nie wyślą. Jeszcze technika tak daleko nie poszła do przodu ;)

1.




  • Tona papierów, map, ulotek itp
2.




  • Ulotki
  • 2 długopisy
  • Ołówek
  • Przypinka
  • Magnes na lodówkę

Ta druga przesyłka sporo czasu sobie przeleżała. W grudniu wysłałem kopertę zwrotną i już zdążyłem o niej zapomnieć. Dlatego zdziwiłem się gdy zajrzałem do skrzynki. Pierwsza myśl to "Oooo znam to pismo...", a druga "Zaraz, zaraz. To przecież moje pismo!" :D

Uciekam pisać maile. Pozbyłem się naklejek, przypinek i ostatnio też wszystkich pocztówek, więc trzeba czymś zapełnić puste miejsca ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy