czwartek, 24 listopada 2016

Przesyłeczka

Hej!

Rusza się! I oby ruszało się, a nie szamotało w konwulsjach ;) Dziś w skrzynce była jedna przesyłka, ale najpierw pokażę co dostałem niedawno od przedstawicielki jednej firmy.


  • Metalowy długopis
  • Smycz
  • Notes
  • Foldery
Przy okazji była mowa o szkoleniu, ale temat jakoś ucichł. Może p nowym roku wróci i załapię się na jakieś kursy :)

Teraz pora na dzisiejszą przesyłkę, a w niej:


  • 2 proporce
  • Smycz
  • PIN w ozdobnym pudełku
Wyciągnąłem dziś wszystkie rzeczy ze swoich zbiory i porobiłem zdjęcia. Firma do której pisałem poprosiła o zdjęcia kolekcji. Chyba chcą sprawdzić co mam i czy przypadkiem nie kłamię, że mam takie zbiory :) 2 godziny wyciągania, układania. robienia zdjęć i chowania. Ale teraz będę miał aktualne zdjęcia gdyby ktoś jeszcze o to prosił.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy