poniedziałek, 30 maja 2016

Czas na przesyłkę

Witajcie!

Pojawiła się dziś pierwsza z paczek. W pierwszej chwili myślałem, że jest to jedna z zapowiedzianych, ale jednak nie. Tym lepiej :)


  • Balon
  • Notes
  • Mapa
  • Pocztówka
  • Książka "Obrzędy i tradycje zielarskie regionu nadbużańskiego"
W sobotę w Radomiu odbywał się VII Piknik naukowy. Atrakcja głównie dla dzieci, ale z ciekawości się przeszliśmy. Dzięki temu zbadałem sobie poziom cukru we krwi i zdobyłem kilka gadżetów.


Studiowałem na tej uczelni 5 lat (i jeszcze ponad pół roku doktoranckiego) i nie dorobiłem się smyczy. Mam ją dopiero teraz :)

Teraz trzeba wysłać chociaż 40 maili i czekać na te zapowiedziane. Mogą przynieść jakieś ciekawostki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy