poniedziałek, 21 grudnia 2015

Prezent od Develey

Witajcie!

Kończy się już powoli ten rok. I dobrze, bo przesyłek ostatnio mam jak na lekarstwo. Może po nowym roku się to wszystko ruszy? Na ostatnie maile (ponad 2 tys.) dostałem jedynie 2 odpowiedzi. Fatalnie jest i przez to motywacja siada okrutnie.

Ponad tydzień temu dostałem list z Develey. Kiedyś się u nich zarejestrowałem i zbierałem punkty za zakupy produktów, które można było później wymienić na drobne rzeczy. Teraz przyszedł list z z informacją o prezencie jaki mi przysługuje jak tylko wypełnię ankietę. Nie trzeba mi dwa razy powtarzać :) Dziś przyszła paczka, a w niej... Rarytasy :)

  • Chrzan tarty z dodatkiem cytryny - 180 g
  • Musztarda Dijon - 270 g
  • Ketchup - 300 g
Na święta jak znalazł :)

1 komentarz:

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy