środa, 6 listopada 2013

4 przesyłeczki :D

Witajcie! Co w ten deszczowy dzień przyniósł Wam listonosz? A może nie przyniósł niczego bo boi się wody?
Hydrofobia cały czas kojarzy mi się z fragmentem książki "Kolor Magii" Terrego Pratchetta, gdzie fanatyczni wręcz hydrofobowie (nie jestem pewien tej odmiany, ale niech już zostanie) dzięki swojemu wstrętowi do wody potrafili unosić się nad nią :) To tak w ramach OT. Jeśli ktoś jest o zdrowych zmysłach niech nie próbuje dociec o co tu chodziło :D

Powracając na właściwe tory to przedstawiam 4 dzisiejsze zdobycze.

1. www.ewangelia.com
Nowy testament

2.
- Mapa
- Pocztówka
- Przewodnik
- Folder
- Ulotki


3.
- Przewodnik
- Folder
4.
- Reklamówka
- T-shirt rozmiar L
- Długopis
- 2 smycze

Trzeba zakończyć mocnym uderzeniem... Wierszyk, który słyszałem w dzieciństwie i który do tej pory pamiętam :P

"Pada sobie deszczyk, pada sobie równo.
Raz padnie na kamień, raz padnie na ..." 

I tym akcentem na dziś kończę :P



6 komentarzy:

  1. Pawle ty poetą jesteś. :D Gratki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję:) U mnie też dziś coś dotarło nareszcie:)
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jeśli masz coś na wymianę to zapraszam na PRIV

      Usuń
    2. Okeej, jak będę miała coś ciekawego, to może się odezwę :)
      Chyba, że jesteś zainteresowany jednorazowym e-papierosem? :P

      Usuń
    3. Będę więc czekał na coś ciekawego ;) Nie palę, ale ten e-papieros od kilku dni jest w drodze do mnie :P

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy