środa, 23 października 2013

Witajcie!

To ptak! To samolot!

Nie... To tylko moje próby w robieniu rzeczy, która nigdy do mnie nie przemawiała, czyli blogowanie.
Nie wiem co z tego będzie. Po miesiącach namysłów i na mnie przyszła kolej, żeby jakoś uporządkować swoje graty i założyć swoiste archiwum zdobyczy.
Trzeba będzie jakoś z tym żyć. Ziemia się nie zatrzyma, Niebo nie spadnie nam na głowy, a Piekło nie zamarznie :) Co ma być, to będzie.

Może wypadałoby się przedstawić? Zgoda. Mam na imię Paweł. 28 lat skończonych, więc gimnazjum i wszelkie zachowania patologiczne z tego okresu są mi obce :P Jestem "ostatnim normalnym rocznikiem" i podpiszę się wszystkimi kończynami na tak jeśli tylko kiedyś będzie referendum w sprawie przywrócenia 8 klasowych podstawówek i zniesienia gimnazjów ;)
Lubię różne OT i często mogę coś wtrącić, zawczasu ostrzegam ;) Idziemy dalej.
Zainteresowania:
- Piłka nożna, ale Eksthahahahaklasa Polska, tylko angielska Premier League i mój ulubiony klub Arsenal Londyn ;) Sam też kopałem piłkę amatorsko, ale od kilku miesięcy mam rozbrat z moją największą pasją. Może jeszcze do tego wrócę, ale to zależy od organizmu :)
- Zbieractwo :P Zaczynałem jako dziecko od zbierania wszystkiego "bo może się kiedyś przyda", a teraz kolejny etap choroby "napiszę, a może coś ciekawego wyślą" :)
- Ogólne, czyli wszystko i nic. Staram się dużo czytać, szczególnie fantastyka mnie od jakiegoś czasu pochłonęła i połykam kolejne książki Pratchetta i Pilipiuka.
- Nałogów brak i tego się trzymam :)
Tyle o mnie. Jak ktoś będzie chciał więcej info (Jest taki masochista?) to podam.


Zanim ogarnę co, gdzie, jak, po co i po kiego wała w ogóle mi to potrzebne minie trochę czasu, więc korzystając z okazji chciałem pozdrowić... A nie, to nie tak ma działać... To może z okazji narodzin tego tworu ktoś powie jakiś wierszyk? Może ja zacznę:

Na górze niebo, na dole ziemia,
z odsłon tej strony nikt nic nie ma :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy