czwartek, 15 grudnia 2016

Ze szkolenia

Hej!

Dziś przesyłek brak. Podobno Poczta się nie wyrabia i tym sobie tłumaczę braki w przesyłkach :) Zadbałem jednak, żeby nie siedzieć bezczynnie i wysłałem ponad 200 maili. Może przyniosą jakieś dobra :)

Listonosza dziś nie było, ale w pracy mieliśmy taki wstęp do szkoleń z obsługi programu Autodesk Inventor. Skierowany był bardziej do innych osób, bo ja na nim pracuję od 6 lat, więc nie było dla mnie jakichś zaskakujących nowości w nim. Ale znalazła się ciekawostka, której nie używałem, a czasem skróciłaby pracę. Ale ja nie o tym chciałem, bo szkolenie szkoleniem, ale były też podarunki :)


I tak w moje ręce wpadł:

  • Notes spiralowany - Uwielbiam takie!
  • Podkładka pod mysz
  • Metalowy długopis z touchpenem :)
Może jutro, na zakończenie tygodnia, listonosz zrobi jakiś miły gest i zawita do mnie z paczką? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy