piątek, 20 grudnia 2013

Nastał piątek!

Cześć wszystkim oglądającym :)

Wczoraj zaniedbałem bloga. Nie chciało mi się nic... Zupełnie nic. Wszystko przez to, że dostałem dzień wolny. Nie ma zleceń i ja oraz jeszcze jeden dojeżdżający byliśmy zbędni. Tylko byśmy wydawali pieniądze na benzynę niepotrzebnie. Na razie mam urlop, aż do odwołania :) Podejrzewam, że dopiero po świętach znajdę się w firmie znów.

Wczoraj skrzynka ponownie świeciła pustkami... Zdarza się, ale jest to okropne uczucie gdy się napisze setki maili i nawet nie odpisują, że niczego nie mają :)

Dziś za to znalazłem jedną przesyłeczkę. Nooo... Nareszcie :D Jak to zobaczyłem od razu się ucieszyłem :) Zwłaszcza, że była to zapowiedziana przesyłka i mniej wiedziałem czego się podziewać w niej :)

A zawierała:
- 3 pocztówki
- 2 zakładki
- 2 foldery
- Mapę turystyczną
- Przewodnik po szlakach wycieczkowych

Średnia wysłanych maili do otrzymanych przesyłek mi drastycznie spadła, ale cóż... Koniec roku to takie "anomalie" mogą się zdarzyć :D Zobaczymy w przyszłym roku jak to będzie ;)

A co u Was fajnego?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy